Новини  

 
Чи можна знімати на відео інспектора ДАІ??? У наш час на дорогах між водіями і співробітниками ДАІ постійно відбуваються якісь суперечки чи інциденти. І для цього водії вигадують різні способи, щоб це все якось запечетліть, записати або сфотографувати.

ПИТАННЯ: Чи можна знімати на відео інспектора ДАІ???

Не можна вважати зйомку співробітника міліції втручанням в особисте життя, в цьому контексті вона нічого спільного з особистою не має, інакше кожному інспектору необхідно було б отримати свідоцтво про реєстрацію себе як приватного підприємця, який має права носити формений одяг. Все це підводить до того, що норми статей 301 і 307 Цивільного кодексу України про право на особисте життя та захисту інтересів фіз. особи при проведенні відеозйомки в даній ситуації не повинні застосовуватися.

Відеозйомка, як і звичайне спостереження, є не тільки втручанням в особисте життя, але і порушенням людської недоторканності. Сам по собі людина є недоторканним: життя, свобода, честь і гідність, такі ж правила діють для всього, що людині належить або до нього ставитися: житло, транспортний засіб, кореспонденція, телефонні переговори, інформація про здоров'я, особисте життя. По суті, спостереження за людиною та її діями, в тому числі і їх фіксація на відеосистеми, є збором і накопиченням статичної та динамічної інформації з можливістю подальшого її використання.
Лізинг тепер ДЕШЕВШЕ! У зв'язку з вступу, в силу Податкового кодексу, порушено питання лізингових компаній, які будуть мати можливість знижувати лізингові комісії на власні послуги завдяки зменшенню податкових витрат. Зокрема, якщо лізингова комісія перевищує подвійну облікову ставку НБУ, цей розрив більше не потрапляє під оподаткування ПДВ. Таким чином, за податковим аспекту фінансовий лізинг тепер повністю відповідають банківському кредитуванню.

Крім цього, є ще ряд змін, які будуть сприяти розвитку лізингового сектора на ринку фінансових послуг України, а саме:
Програма утилізації автомобілів Кінець 2008 - початок 2009 років для низки країн Європи стали вдалим початком державних програм, спрямованих на утилізацію старих авто і передбачають надання фінансової допомоги при покупці нового автомобіля.

В Україну з метою стимулювання авторинку в Кабміні розробляють програму утилізації старих автомобілів. Експертною радою при Кабінеті Міністрів була завершена розробка програми утилізації автомобілів, яка одночасно буде стимулювати заміну старих автомобілів на нові, а також матиме позитивний вплив на виробництво автомобілів в Україну та екологічну обстановку. На даний момент ця програма проводиться тільки для комерційних автомобілів повною масою 2,5-8,5 т., а знижка надається тільки на автомобілі ГАЗ ("ГАЗель" та "Соболь").
Оформлення ДТП без участі ДАІ! ОСАГО на термін півроку, ЗАБОРОНЕНО! Верховна Рада прийняла нововведення обумовлено прийнятим в кінці лютого 2011 року законом « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригодах та виплати страхового відшкодування », згідно з яким тепер дрібні ДТП можна буде оформляти без участі ДАІ.
Внесено зміну до ст. 124 Адміністративного Кодексу України, яким задекларована норма, що винуватець ДТП звільняється від адмінвідповідальності у разі, якщо обидва учасники події скористалися європротоколом. Але якщо один з учасників не згоден заповнювати європротокол - тоді по-старому доведеться викликати ДАІ , яка і оформити цю подію.
Посвідчення водія тепер мають терміни Протягом лютого місяця 2011 року йде обговорення питання, що стосується рядок дії водійського посвідчення . У різних країнах водійське посвідчення діє різний термін, але згідно європейської конвенції про дорожній рух, водійське посвідчення має мати термін дії.
Міністр внутрішніх справ України Анатолій Могильов заявив, що Державтоінспекція планує обмежити термін дії до 10-20 років.
На сьогоднішній день Міжнародна Конвенція про дорожній рух 1968 року є основним документом, який регулює міжнародний рух, встановлює вимогу до його учасників та їх документів. Згідно з цим документом, з 29 березня 2011 року за отримання водійського посвідчення буде вказано кінцева дата строку дії.



Скасувати техогляд не вдалося! 16 лютого 2011 року в Верховній Раді України був розглянутий законопроект, яким повинен був «спростити» процедуру проходження для приватних транспортних засобів. Однак парламентарії дружно провалили цю пропозицію. В черговий раз ідея скасування техогляду зазнала фіаско . Проти його прийняття проголосували 356 народних депутатів .
Крім вищезазначеного законопроекту на сьогоднішній день існує ще три проекти документів. Всі вони спрямовані на реформування процедури техогляду (Бродського, ВААІД і МВС). У різних варіаціях всі вони пропонують не скасування техогляду, як такого, а передачу проведення цієї процедури від ДАІ в руки приватних підприємців, які отримали ліцензії у відповідних державних органах.